mittlivochalltruntomkring

2012-01-31
12:07:54

Edvard, Helgen och underbar ridtur..

2012-01-25 Kl 19.21 Kom min systerson till världen!!
Han heter Edvard och var vid födseln 55 cm lång och 5030 g tung ♥ Liten heffaklump!!

Galet lik Engla också :)


På fredagen så åkte vi hem till mamma och pappa :) Vi hämtade först upp Engla på Karolinska. Och då fick jag träffa lille guldklimpen också :)

Björn, Engla, Jag & Edvard :)

Hemma hos mamma och pappa tog vi det mest bara lungt!! Vart en tur till Karlssons och ÖoB för lite shopping i form av leksak till Engla och Godis till mig :D MUMS!!!
Annars var det mest soffmys som stod på schemat!
Sötan sov hos mig på soffan

Sen idag har jag varit ute på en tur med Love.. Provade rida barbacka!! Gick kanon bra!!
Trots kylan så värmde solen underbart!!


Tyvärr fick jag veta idag att Love kanske ska säljas :( Känns skit tråkigt eftersom jag verkligen trivs med honom och nu när jag äntligen började ta mig till honom.. Så känner mig lite ledsen :'(

Ägaren sa att vi medryttare har första tjing om vi är intresserade, meeen.. Pengarna finns ju inte riktigt.. Tid, går ALLTID att hitta!

Men men, vi får se hur det blir.. Har jag tur ångrar hon sig och inte vill sälja Love!

Nu ska jag sova!

Over and Out!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: