mittlivochalltruntomkring

2012-06-25
20:25:10

Jag vet.. Jag är superdålig på att uppdatera!!

Ja, jag är verkligen det!! Men jag har verkligen inte haft orken.. Har haft så mycket annat som har kommit i första hand och sen har jag varit så slut mycket pga jobbet :/

Vi har haft super mycket att göra sen vi fick fler flighter från B-piren.. Jag har inte hunnit med att ta rast eller någonting...!!

Men, på min fritid så har jag spenderat mycket tid i stallet!
Chutney har dessvärre åkt iväg och blivit sällskaps häst under en tid, så honom har jag tyvärr inte ridit så mycket :(
Men däremot har jag då spenderat tid med shettisen Priffe!! Super dunder söt!!


Honom har jag kört lite, och promenerat mycket med!!
MYS!!

Vad har jag gjort mer då..?? Hmm..

Jo, jag har fixat uteplats till katterna :) Mycket poppis!! Speciellt för Naja o Desta. Dom älskar att vara där ute.. Ester är lite vaksam än sålänge!


Och idag, precis alldeles nyss så gjorde vi rent hela uteplatsen med högtryck!!
Jag som trodde vi hade bruna stenar på uteplasen fick se att vi hade terrakotta färgade stenar!
Ja, ni ser väl skillnaden? :)

Den här veckan har vi semester, och på lördag går våran grillfest för mina släktingar av stapeln! Ska bli jätte kul! Och vi har handlat för flera tusen till det här, så hoppas det blir lyckat!
Det blir en liten " ½ år efter bröllopet fest "  För på lördag är det den 30 Juni, precis ett halvårsen vi gifte oss ♥

Massor av kärlek den dagen ♥

Nu ska jag inta duschen och sen mysa lite innan det är dags att krypa i säng!!
I morgon är en ny dag full av städning!

Over and Out!

PUSS
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: