mittlivochalltruntomkring

2013-03-26
16:42:43

Kan tiden gå liiiiite fortfare?!

Som dom allra flesta längtar jag till sommaren nu! Mycket pga av att jag vill ha värmen och bort med all is och snö!
Det är ju fortfarande sjukt mycket snö kvar på endel ställen!!
 
Men mest längtar jag såklart efter våran lilla skatt ♥
Längtar så mycket tills nästa ultraljud!! Den 9/4 sker det! Det blir sista gången vi får se bebisen innan den kommer!
Men jag ska inte klaga, vi har få sett den lille 2 ggr redan :) Endel får ju bara se sin bebis på RUL.
 
Foglossningarna forsätter att göra ont, kvällarna är värst! Igår så låg jag på soffan och vila, när jag skulle upp så tog det emot så mycket, satan i gatan vad ont det kan göra! Hoppas verkligen jag får beskedet snart om jag får köra 8-17 istället! Hoppas att det underlättar! Annars vet jag inte vad jag ska hitta på!? Har jag tur kan jag få en inne tjänst!
 
Hur som hellst, det löser sig nog :) Om 1 månad och 1 vecka går min provanställning ut, ska bli intressant och se om jag får vara kvar.. Lite nervöst är det såklart!
 
Idag är vi i v15+5 (16) :) Magen har börjat synas liiiite, nu var jag ju inte så smal sen innan, men den har blivit lite rundare och fastare, inte lika hängig!
 
Hoppas att bebis där inne växer och mår bra ♥
 
Jag hitta en bild här förra veckan som jag skulle göra :) Tycker den var så fin, men det förrutsätter att jag inte bara ser tjock och pluffsig ut :) Men vi får väl se till sommaren!!
Här är iallafall bilden jag vill efterlikna! Vad tror ni? Nu ser modellen här lite mer slimad ut än mig, men det kanske kan bli bra ändå!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: