mittlivochalltruntomkring

2013-11-19
18:00:55

Dagarna rullar på..

Som jag skriver nästan varje gång.. Jag är hemskt dålig på att uppdatera här!! Men ibland så kommer det lite inlägg :) Nu kan jag ju faktiskt skylla på att mina händer är upptagna med det bästa i världen. Hålla och ta hand om James plutten!
 
Här hemma rullar dagarna på. Försöker hitta på något att göra varje vecka iallafall. Orkar inte varje dag.
Ville egentligen inte klaga på att jag inte får sova heller, för det finns dom som har det mycket värre.
 
James vakanr ungefär vid 01.30 första gången och 04.30 andra gången, sen en tredje gång vid 07.30.. Ibland går jag upp då, men har börjat ligga kvar i sängen lite längre, och vilar åtminstonde.. Sålänge James är nöjd så funkar det! :)
 
Vi har varit på öppnaförskolan 2 gånger, ska försöka komma iväg dit lite mera. Hade sett fram emot att åka dit igår, men när jag vaknade så hade jag jätte ont i halsen, det gav med sig lite framåt lunch, men ville inte åka och riskera att smitta alla andra mammor och deras småttingar.
 
Vi har varit på 2 månaders läkarkoll också! Det gick bra, men vi har fått två remisser. Den ena är till en ögonläkare för att läkaren på bvc tyckte att pupillerna var en annings olika stora. Så vi ska bara kika på det, mest för att hon ville ha en andra åsikt om det.
Och den andra remissen har vi fått till en sjukgymnast för att han mest vill titta åt höger med huvudet. Så nu kämpar vi på att träna så att han kollar åt vänster med :)
Men läkaren på bvc trodde att det bara var tillfälligt. Och om vi bara fortsätter aktivera honom att träna så kommer det räta ut sig med tiden :)
 
Vi är även i full färd med att planera dopet som vi ska den 15 December! 52 vuxna och 8 barn ska komma! Känns helt underbart att så många vill komma och dela dagen med oss!
Jag håller på att lista ut vad jag ska göra för tårta.. Kan verkligen inte bestämma mig för vad jag vill göra :/
Men jag har ju några dagar på mig att bestämma det. Tårtan är det jag kommer göra sist av allt. Och skulle jag inte komma på något gott så får jag köra på en vanlig klassiker á la prinsesstårta stil.. Och helt ärligt börjar det nästan luta mot det.. Har provat två olika tårtor, men jag vart inte så nöjd med dom. Har börjat tappa stinget när det kommer till tårtor..
För några år sedan hade jag massor av ideér och gjorde jätte många som jag blev nöjd med. Men nu.. Näe det blir inte bra alls..
 
Nåja, det visar sig! :)
 
Ska provbaka lite till innan jag bestämt mig helt! :)
 
Over and out ;)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: