mittlivochalltruntomkring

2014-02-11
21:14:21

Ännu mer tänder

Ligger lite efter i bloggandet, men så är det när man har en liten bebis hemma. James är ju våran prio ett just nu, så blogga blir lite åtsidosatt, meeeen jag försöker iallafall ;)
 
Delar av förra veckan vill jag bara radera ur minnet, så orkar faktiskt inte skriva så mycket om den... =/

Gjorde lite puréer iallafall till James. Det va kul! Gkorde Ärtpuré, Potatis&Morotspuré och Majspuré.. Idag gjorde jag även lite Päronpuré ♥
 
Och idag kom även James tand nr 2 ♥ Min lille skrutt ♥ Han är så duktig, blir bara lite kinkig i samband med att dom kommer än sålänge.
 
Mer orkar/vill jag inte skriva, känner mig lite nere.. Men här kommer iallafall veckans frågor
 
VECKA 6 - HEMMA
 
034. Hur ser ditt drömhem ut? Stor gård med finna stallar, hagar och ridhus + ridbana till mig, stort garage/maskinhall till Patrik och lagom stort nybyggt hus till våran lilla eller stora familj
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten? Haha, ja rota på ni. Jag har inget hemligt där.
036. Vilken stil har du hemma? Hmm, vi har nog ingen direkt stil. Vi gillar öppen planlösning och gärna mycket ljusa möbler(vi jobbar på det, men kan inte köpa allt på en gång)
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det? Då blir det våra giraffer i trä som vi köpte på Kolmården 2011 ♥
038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma Hade gärna gjort det om jag kände någon, men är urusel på att följa andra
039. Hiss & Diss - Ditt hem Hiss: Ligger avsides ute på landet  Diss: Eftersom det är en 70- tals kåk, kan ni ju gissa hur det ser ut här ^^
040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem 1. "Prylar" tex porslinsprydnader osv det står bara och samlar damm 2. 70 tals inredning 3. vet inte 4 vet inte 5 vet inte :) haha, det var ju jätte svårt!
Kommentar:
2014-02-24 @ 21:20:41
#1: Sara

Kram på dig o hoppas du känner dig piggare! ❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: