mittlivochalltruntomkring

2014-11-15
23:24:54

Tradera och lördags gott a la LCHF

Idag lyxa vi till det!!

Vi fick tag på ryggbiff för halva priset på Willys! Så den stekte vi på i smör med salt och peppar! Mums! Till det hade jag gjort en potatisgratäng med sötpotatis! Det va ok att äta den någon gång ibland, och det vart ruskigt gott!!  Och till det en klick bea sås och massa sallad :)



Gjorde en efterrätt till mig och Patrik också, som vi åt när James somnat för natten!! En "chokladpudding" som jag gjorde på grädde och mörk choklad som va 70% :) till det hade vi färska hallon och blåbär!



Allt enligt LCHF :)

Efter middagen fick James bada och så tänkte jag köra lite babymassage på honom, men han vägra ligga still, så det fick bli en insmörjning bara, sen på med blöja och morgonrock! 
Lite bus efter det, sen straxt före 18 så kröp han upp i mitt knä och somna!! 
Ingen välling eller nånting! Jätte trött kille! 




Ja Tradera då.. Just nu sitter jag och bevakar en auktion som går ut i morgon! 
En CB fertilitetsmonitor med 6 pkt stickor!! Skulle vara sjukt bra om jag vann den! Iom att PCO:n blossat upp så har jag ingen koll alls på hur jag ligger till i cykeln. Vilket är otroligt störande!
Medan dom flesta ligger på ca 28 dagar hade jag denna omgång 54(!!) dagar! Brukar "normalt" ha 33 dagar! 

När det gått ca 40 dagar och alla tester visade ej gravid och inget kom så fick jag ringa gyn för undersökning! Som tur är har jag frikort fram till mars :)

Nåja, önska mig lycka till i morgon med auktionen! Och hoppas alla andra som är intresserade av den här monitorn tar låååång sovmorgon i morgon och missar den ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: