mittlivochalltruntomkring

2016-08-27
21:59:48

6 månader har gått..

⚠️ Vill börja med att varna för känslig bild i slutet av inlägget! Bilden är från kvällen Oliver dog⚠️

För exakt 6månader sedan kände jag dig ta ditt sista andetag! En väntan på 40 min medan läkarteamet gjorde HLR på dig kändes som en evighet. Sen fick vi veta att du inte orkade mer. Att det inte gick att få dig att vända till oss! Kl 20.40 den 27 Februari 2016 dödsförklarades du och jag tog upp din svala kropp i min famn och förstod ingenting!! Det kunde bara inte vara sant! Du var ju på bättringsvägen! Vi skulle ju snart åka hem!!
Det är svårt att förstå att det redan gått ett halvår! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och saknar dig så hjärtat värker!! Många tycker jag ser ut att må bra ändå, men ingen ser de nätter jag knappt sover en blund för att jag bara ligger och tänker på dig och tårarna inte kan sluta rinna! Ingen ser min ångest inför varje steg jag måste ta i livet utan dig..

Oliver! Jag älskar sig så mycket! En dag ses vi igen! Tills dess ska jag leva! För du fick aldrig chansen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: