mittlivochalltruntomkring

2016-05-29
21:51:32

Morsdag

Idag är det morsdag! 
Min första morsdag som 2 barnsmamma! 

Igår fasade jag lite för denna dag, tänkte att det skulle kännas tungt och med en extra saknad av Oliver. 
Men jag har haft en ganska bra dag ändå! Vet inte om James har känt av att jag behövde lite extra kärlek idag, för han har varit så mysig och velat kramas och flera gånger har han sagt "min mamma" ❤️

Patrik hade fixat så James fick ge mig en morsdagpresent också💕 ett fint guldarmband med berlocker som bl.a. en av berlockerna var en klocka!

Efter lunch så åkte vi och veckohandla tillsammans så jag slipper göra de själv på tisdag! 
Vi stannade till på Jula också för att köpa något rör..
När vi kom hem var klockan runt 16 redan, så Patrik började med maten medan jag och James tittade på film💕

Efter maten åkte vi ner till graven och kolla att ljuset i lyckan brann och sa hej till Oliver! 

När vi kom hem så började Patrik klippa gräsmattan som hade vuxit sig på tok för lång. 
Och medan han gjorde det så grävde jag och James upp rabatten längst uppfarten! 
Som jag har velat göra sen vi flytta in.. 
Jätte skönt! 
I morgon ska jag trimma ner det långa gräset längst carportväggen också och ta bort stenarna som ligger där så vi kan köra med gräsklipparen där sen! 

Vi var ute tills det va dags för James att sova! 
Och när han somnat så slängde jag ihop en helt sockerfri kaka! 
Hade en halv botten kvar från syrrans födelsedagstårta. Så delade den till två halvmåneformade bottnar och så hade jag lite hallon och blåbär med vaniljgrädde mellan. Sen strök jag upp den med grädde! 
Vart jätte gott.

I morgon är det måndag och jag hoppad jag får en bra vecka! De senare två har vart tunga😔
Skulle verkligen behöva lite positivt nu! 

Vi hoppas dessutom att vi ska få beslutet ang PGD/IVF denna vecka! 
Och så hoppas vi gravstenen kommer på plats!
Båda ska komma runt dessa veckor!!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: